تو را چه بنامم!

خرید بک لینک
تو را چه بنامم ای شهید؟؟؟

تو کلمه خدایی! همانی که اگر تمام برگ های درختان،تمامی خشکی ها و بیابان ها کاغذ شوند باز نام تو در آن جای نمیگیرند،اگر تمام آب های اقیانوس ها و دریا ها جوهر شوند باز هم جوهر کافی در قلم نمیماند تا نام تو را روی صفحه حک کنم و اگر تمامی فرشتگان عاشق کاتب شوند باز نام تو را نمیتوان نوشت.

ای شهید نام تو را چه بنامم؟؟

مشکل فنی!!...

ما را در سایت مشکل فنی!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 18:20

صفحه بندی